Jämtland~

blää.. jag vet inte vad jag ska skriva om... >w>
På tisdag ska jag och alla andra upp till Jämtland och vara där i två veckor tror jag~ 
Så det blir spännande.. Kyrie, Pandora, Vincent och Erin har redan varit där... det är fusk tycker jag.. D:
Men det ska bli kul.. och jag ska leta sjöodjuret i storsjön.. :3
Sååå på tisdag blir det en 10-timmars resa upp dit... jag kommer ha så tråkigt så jag dör. TT___TT''
Ska ta med mitt game boy!! ò3ó
Kommer sakna Leah, men jag ska skriva brev till henne! >8D

hmm... kom på något jag kan skriva om?


Kommentarer
Postat av: Leah

aaw ;3; kommer sakna dig med D:

skickar brev

2011-07-19 @ 17:02:00
URL: http://leahdolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0