sorry..

Gomenasai! Jag har glömt att skriva och uppdatera här.. sorry.. :c
Men det har inte hänt så mycket här iallafall, inga sjöodjur.. Men Pandora och Vincent har minsann varit iväg och badat och Jeremy var ute i skogen idag.. och jag har letat fina stenar.. TuT'
Sebby är cranky och gnäller på allting.. vilket gör Kyrie sur.. XD
Eftersom jag inte har något mer intressant att skriva så gör jag ett test.. bara för att fylla ut lite.. 8D 


1.är du beredd? - ofc! >:D
2.okej då börjar vi - skulle det där vara en fråga? ._.
3.vad heter du? - Gaara :3
4.hur gammal är du? - 14.. o3o
5.hår färg ? - lila, svart och vitt.. :3
6.lång / kort ? - mellan?
7.skostorlek? - vetefan...
8.använder du bh? - nej XD
9.om ja vilken storlek har du? ._.
10. vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa.... 8D
11.är du kille? - Yes~
12.är du tjej? - antagligen inte..
13.runkar du ofta? - nej? O_o
14.är du singel - yes
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? antar det..? ._.
16.är du intresserad av nån tjej/kille? - typ.. o3o''
17.har du ett förhållande? - nej..
18.är du tjock? - nej 8D
19.kan dina föräldrar lita på dig? - nej ^3^ 
20.har du glasögon? - nej
21.har du bra självförtroende? - njaa
22.har du blivit sviken nån gång? - ja
23.hur är ditt humör just nu? - lite uttråkad x3
24.har du testat på knark? -  nej
27.tycker du om jordgubbar? - ja :3
25.har du druckit dig full nån gång? - ja..
26.har du testa snusa? - nej
27.har du rökt någon gång? - ja
28.har du några syskon? - ja~
29.vad har du för mobil? - en walkitalki. :3
30.tycker du om att sola? - nej..
31.gillar du grillat? - nej.. x3
32.går du på någon sport? - neeej
33.spelar du nå instrument? - noooo
34.favorit film? - många :>
36.vad skulle du offra allt för? - Mitt lillfinger
37.lunarstorm eller bilddagboken? - ehh bilddagboken..? D:
38.vad har du gjort idag? - letat fina stenar.. 8D
39.är du snygg? - snyggast!
40.vad är de bästa med dig? - allt? >8D
41.vad är de sämsta me dig? - att jag inte har fyra ben :s
42.kan du cykla utan händer? - nej..
43.har du moppe? - nope
44.har du körkort? nix
45.om ja trivs du med det? -
46.har du magrutor - nooo 
47.vart bor du?  - norrköping
48.trivs du där? - ja :3
49.favorit stad? - norrköping.. TuT
54.hip hip hora eller fjorton suger? - ingen.. D8
56.vad tycker du om bögar? - AWSUUUUME.. TuT
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - spela roll?
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - blää..
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - venne..
61.gröna lund eller liseberg? - gröna lund?
62.dricker du? - cola? 8D
63.har du tröttnat på frågorna? - lite faktiskt.. :C
64.bra då fortsätter vi - jaha..
65.har du egen dator? - nej
66.egen tv? - noo
67.har du dvd? - nej
68.har du boxer? - nej.. jag börjar bli trött på att skriva nej nu.. T_T
69.har du stor säng ? - nej..
70.har du stort rum? - nej nej nej nejnejbkdrnfrv dfrx
71.hur många kuddar sover du med? - 72
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - neeej
73.sova ensam eller med någon? - själv
74.vem sov du senast med?- dig?
75.när la du dig inatt?  jag har inte lagt mig än? D:
76.när vakna du imorse? - vid 11..
77.vad heter du på msn? D:<
78.vet du någon som äger en blogg? - Jag? Leah? Gunnar? Rut?
79.vad har du för mobilnummer? - ...
80.vem hade du senast en msn konversation med? - Leah :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0